کارگروه مالی

کمیته مالی انجمن با هدف بررسی و نگهداری اسناد و دفاتر مالی آماده ارائه مشاوره مالی و مالیاتی به اعضا می باشد.

کمیته مالی با هدف کنترل دقیق هزینه کرد و درآمد انجمن تشکیل و همچنین با رویکرد ارائه مشاوره مالیاتی به اعضا تشکیل شده است. این کمیته به بررسی و پیشنهاد بودجه سالیانه انجمن پرداخته و در کنار آن دفاتر مالی را تهیه می نماید. از جمله اهداف دیگر این کمیته بررسی و پیشنهاد حق عضویت سالیانه اعضا، بررسی و پیشنهاد حق التدریس اساتید آموزش، حقوق کارکنان انجمن، مسائل مربوط به بیمه تامین اجتماعی و همچنین هزینه حق مشاوره ها را بر عهده خواهد داشت. 

در حال حاضر امکان ارائه مشاوره فراهم نشده است و مراتب آمادگی بخش مالی برای ارائه مشاوره از طریق همین سایت اعلام خواهد شد

اعضا کارگروه مالی

وحید اسدی

کامبیز شجاعی

حمید رضا میری

آیه هدایی

سایر کارگروه های انجمن شرکت‌های خدمات بار هوایی

کارگروه تسهیلات

کمیته تسهیلات انجمن با رویکرد قبول مسئولیت و همکاری با مراجع مختلف از جمله سازمان هواپیمایی کشوری، گمرک، شرکت های هواپیمایی، شرکت های خدمات فرودگاهی و سایر ارگان های ذیربط در صدد فراهم نمودن تسهیلات لازم برای شرکت های خدمات بار هوایی می باشد.

کارگروه آموزش

کمیته آموزش ضمن هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری و سایر مراکز آموزشی داخلی و بین المللی با هدف ارائه آموزش های هوایی، برگزاری کنفرانس ها، سیمینار ها، انجام تحقیقات، پژوهش ها و تهیه گزارش ها و مقالات تخصصی ایجاد شده است.

کارگروه حقوقی

کمیته حقوقی با هدف ارائه پیشنهاد به ارگان های مرتبط قوه قضائیه در خصوص استفاده از قوانین بین المللی و کنوانسیون های مرتبط با حمل هوایی در پرونده های شکایات و خسارات و ایجاد وحدت رویه در خصوص مشاوره، داوری، وکالت، قراردادهای متحد برای شرکت های حمل بار تشکیل شده است.

کارگروه روابط عمومی

کمیته روابط عمومی انجمن خدمات بار هوایی ایران با رویکرد جذب اعضای جدید، معرفی انجمن و اعضای آن به سایر انجمن های داخلی و خارجی و بالعکس و ارائه راهکار یکسان برای شرکت ها در خصوص نحوه خدمت رسانی به مشتریان تشکیل شده است.

اخبار و مقالات حوزه خدمات بار هوایی